ubuntugr-qa team mailing list archive

Workaround για την ελληνική πληκτρολόγηση.

Για να μην τα γράφω όλα από την αρχή, βρήκα έναν τρόπο να
χρησιμοποιείται το Ubuntu όπως ως τώρα.
Το έχω δημοσιεύσει ως mini how-to στο blog μου:
http://fkolk4.wordpress.com/2013/10/14/ubuntu-13-10-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF/
Παραμένει το πρόβλημα πως ο indicator-keyboard δεν διαβάζει την ενεργή
διάταξη, ίσως θα πρέπει να ανοίξουμε ένα νέο bug γι αυτό, ή ίσως για το
πως θα μπορούμε να διαμορφώσουμε μέσω γραφικού περιβάλλοντος το
setxkbmap, ή κάτι άλλο.
Αυτό θα πρέπει ίσως να το δούμε και στη λίστα του ubuntu-gr (έχουμε
ανακοινώσει εκεί την ομάδα;).

Τουλάχιστον, έτσι η 13.10 είναι χρησιμοποιήσιμη και δεν χρειάζεται να
μείνουμε με μια ληγμένη 13.04 ή να υποβαθμίζουμε σε 12.04 για να
μπορούμε να γράφουμε.
--
This message was sent from Launchpad by
Filippos Kolyvas (https://launchpad.net/~fkol-k4)