ubuntugr-qa team mailing list archive

Re: Workaround για την ελληνική πληκτρολόγηση.

Μάλλον είναι θέμα προτίμησης, εγώ δεν έχω πρόβλημα με το ότι δεν
εμφανίζεται η ένδειξη, ίσως να απεγκαταστήσω εντελώς και τον
indicator-keyboard να μη με μπερδεύει.

Ευχαριστώ για το tip του code_tag, το άλλαξα και είναι μια χαρά!

Στις 14 Οκτωβρίου 2013 - 10:44 π.μ., ο χρήστης Nik Th <
nikth-launchpad@xxxxxxx> έγραψε:

Follow ups