ubuntugr-qa team mailing list archive

Ubuntu 14.04 LTS - Testing

Έχει ξεκινήσει κανείς το testing στην 14.04 ;
Έχει εγκαταστήσει κανείς το iso(daily build) ;

Το εγκατέστησα προχθές και δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά μου φαίνεται πιο «κακό» από το 13.10. Είναι πιο αργή και κολλάει απίστευτα το global menu. Ο Xmir δεν είναι προ-ενεργοποιημένος.
Εντωμεταξύ η αλλαγή του εικονιδίου της γλώσσας δεν αλλάζει με τίποτα. Ούτε με το mouse δεν αλλάζει. Το γράφω και στο σχόλιο του bug που άνοιξε ο Φίλιππος.[1]

Και γιατί το έχουν μαρκάρει ως incomplete ; Φίλιππε, άλλαξε το σε confirmed. Τις πληροφορίες που σου ζήτησε δεν τις έδωσες ;

[1] - https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/indicator-keyboard/+bug/1242567
--
--https://wiki.ubuntu.com/NikTh--

Follow ups