ubuntugr-qa team mailing list archive

Re: Ομάδα U+1

Βραζιλία ε ;
Κάποιος Alvaro Leal έχει δημιουργήσει αυτή την ομάδα. Είναι κλειστή ομάδα (κακώς) και μέλος μπορείς να γίνεις μόνον αν σε εγκρίνουν. Διοικείται από ένα council όπου έχει δύο μέλη όλα κι όλα. Ο ένας είναι και ο ίδιος ο Alvaro Leal.

Εδώ είναι αντίστοιχα η Official ομάδα QA του Ubuntu [1]
Μπορούμε να δούμε πως είναι Open Team στο Launchpad [2]

[1] http://qa.ubuntu.com/
[2] https://launchpad.net/~ubuntu-testing

Επειδή το launchpad απαιτεί κάποιον owner , είναι αυτός ο Nicholas Skaggs.
Μπορούμε να πάρουμε ιδέες και από εκεί λοιπόν.

Ωστόσο η προώθηση της ελληνικής ομάδας έτσι ώστε να αποκτήσει μέλη που θα ενδιαφερθούν να τεστάρουν νέες διανομές είναι το σημαντικότερο κομμάτι (κατά τη γνώμη μου).

Σημαντικό κομμάτι επίσης, είναι η δημουργία ενότητας στο φορουμ του ubuntu-gr. Είναι υπό κατασκευή (νομίζω). Όταν ολοκηρωθεί θα ξεκινήσω (προσωπικά) την προώθηση της ομάδας. Για να την γνωρίσει περισσότερος κόσμος.

--https://wiki.ubuntu.com/NikTh--