ubuntugr-qa team mailing list archive

Re: Fwd: Call for testing - unity-control-center (fork of gnome-control-center so we can stay on an old version)

On 12/13/2013 01:30 AM, Elias Ps wrote:
> Θα κάνω εγώ, αν και δεν μου είναι ξεκάθαροι οι λόγοι που κάνουν αυτό το
> fork του gnome-control-center σε νέο πακέτο, επειδή είναι πολλά τα patches.

Χαχαχα, βαριούνται να αναβαθμίσουν όλα τα patches που έχουν ενσωματώσει
στο gnome-control-center. Οπότε θα κρατήσουν την ίδια έκδοση (3.6) με
ένα fork. Εξάλλου δεν έχει σημασία, μιας και στο μέλλον θα καταργηθεί
τελείως. (πιθανολογώ από την 14.10 ή ίσως και σε κάποιο point release
της 14.04 LTS)
Ίσως να κάνω κι εγώ μερικά τεστς. Υπόψιν ότι θέλει ή επανεκκίνηση ή
logout-login για να δουλέψει σωστά (απ' ότι διάβασα).

--
--https://wiki.ubuntu.com/NikTh--