ubuntugr-qa team mailing list archive

Re: Δοκιμή στα πακέτα που έγιναν μεταφραστικές αλλαγές για την 14.04

Εγώ τα ενεργοποίησα και εγκατέστησα μόνο τα γλωσσικά πακέτα
laugage-pack-el, laugage-pack-base-el, laugage-pack-gnome-el και
laugage-pack-gnome-base-el.
Το θέμα είναι ότι δε μου εμφανίστηκαν οι αλλαγές στο
https://translations.launchpad.net/ubuntu/trusty/+source/network-manager-applet/
Μπορεί κάποιος να το επιβεβαιώσει ώστε να προλάβουμε να ενημερώσουμε ;

Στις 17 Νοεμβρίου 2014 - 9:38 π.μ., ο χρήστης NikTh <
nick-athens30@xxxxxxxxxx> έγραψε: