uwn-pl team mailing list archive

UWN PL - reaktywacja?

Hej,

Widzę, że coraz więcej osób dołącza do zespołu, podczas gdy tłumaczenia
UWN w zasadzie umarły. Powodem tego był prosty fakt, że jedyna osoba
tłumaczącą byłem ja, a obowiązki mnie przygniotły ;)

Jak widać jakieś zainteresowanie UWNem jest, więc robota myślę nie
będzie bez sensu.

W takim razie rzucam pytanie: czy nadal jesteście zainteresowani
tłumaczeniem UWN na polski? Jeśli tak, to przedyskutujemy model
współpracy itp. Proponuję narzędzie o nazwie Gobby (do pobrania z
repozytoriów), które umożliwia łatwą, jednoczesną edycje dokumentów i
jest znacznie bardziej przyjazne od Wiki.

Ktoś chętny?

pz
--
Tomasz 'Zen' Napierala