[Question #707812]: (Bulgarian) Защо когато добавя потребител в групата lp престава да му работи аудиото?

A question was asked in a language (Bulgarian) spoken by
none of the registered Ubuntu answer contacts.

Съвсем нормална инсталация на Ubuntu с графичен интерфейс. Още по време на инсталацията правя нормален потребител и му задавам да влиза автоматично. До тук нищо особено. Използвам нормален графичен интерфейс. Налага ми се да печатам директно към стар принтер, който е свързан USB с подходящ кабел (/dev/usb/lp0). За целта потребителя ми трябва да членува и в група lp. Използвам командата: sudo usermod -a -G lp ИМЕТО-НА-МОЯ-ПОТРЕБИТЕЛ
След изпълнението на командата и рестартиране на компютъра потребителя пак се логва автоматично, но няма никакви звукови устройства.