edutictac team mailing list archive

Nou branch

Hola Samuel.

No hi havia manera de pujar els canvis, no apareixía el brach, així que
em vaig fixar en la captura de pantalla que vares deixar i vaig posar el
mateix. La cosa va funcionar.

No acabe d'entendre el tema, vaig a veure la carpeta que dius, però no
era conscient. Soles vaig canviar l'arxiu jclic.jclic, no tenía ni idea
de la carpeta que ha aparegut.

Bé de qualsevol manera el més important és que anem provant coses per
tal de col·laborar, si trobes la solució fes-ho saber i tirem per allà.

Ànim que anem avançant. Si es trenca alguna cosa, doncs l'arreglarem...

Salut
--
This message was sent from Launchpad by
inclusa (https://launchpad.net/~inclusa)