edutictac team mailing list archive

Carpeta sobre la qual treballar

Hola altra vegada.

Ja ho entenc. He treballat sobre l'arxiu jclic.jclic que es troba en
aquest branch.

https://code.launchpad.net/~edutictac/+junk/ratolijclic-conf

Cal aclarir això per no dispersar-nos.

Ara mateix em vaig a centrar en una cosa. Indicam en quin branch
exactament hem de treballar i on està aquest arxiu. Ara ja no sé si hem
de continuar amb arxius separats valencià-castellà o no. Pensava que
revisabem el que hi havia.

Son coses sobre les quals hem de decidir, indicam això i tirem endavant.

Si encara no ho tens clar esperem i anem fent, que estem en vacances,
tampoc cal agobiar-se.

Totes aquests consideracions estan molt bé que ixquen.

Entenc el que dius sobre la limitació d'espai dels paquets. Com que tu
tens la informació i l'experiència pren una decisió i indícans la línia
a seguir. Tirem endavant i després avaluem les dificultats.

Salut
--
This message was sent from Launchpad by
inclusa (https://launchpad.net/~inclusa)