helenos-xhci team mailing list archive

Termín schůzek

Dobrý večer či ráno,

Asi jsem se měl ozvat dříve, nějak jsem to zapomněl dotáhnout. Vcelku
jasně nám vyšel termín před pokročilými osy, takže se budeme pravidelně
scházet tehdy. Vyhovuje tento termín i Vám? Očekáváme většinu schůzek
samostatně, ale občas by se nám Vaše přítomnost hodila.

Jinak jsme si založili skupinu na launchpadu - helenos-xhci, a snad
i správně vytvořili větev. Launchpad poskytuje mailing list, do kterého
jste zván.

Pro ostatní - vím že je to kruté, ale měli bychom se sejít i po plese.
Co jsme se tak mezi sebou bavili, všem se rozchození toolkitu
a spouštění helenosu v QEMU podařilo. Pojďme si zkusit společně projít
bootovací sekvenci a prozkoumat, co se kde děje.

S pozdravem,
Ondra