jfl-developers team mailing list archive

Bespreking blueprint: brainstorm

Hallo allemaal,

We hebben tijdens de afgelopen vergadering afgesproken om de tot nu toe
aanwezige blueprints voor Just For Learning via deze mailinglist 1) te
bespreken en 2) een prioriteit toe te wijzen zodat we een idee hebben in
welke volgorde wat geïmplementeerd kan worden. Ik begin hierbij met de
eerste blueprint ('brainstorm'), want Dooitze heeft het druk met examens
momenteel.

Link: https://blueprints.launchpad.net/justforlearning/+spec/brainstorm

Belangrijk eruit lijken mij vooral de vragen die Ronnie erin stelt:

How are classes given at the moment?
Are there problems with the current method?
Which features are requested by teachers?
Are there any problems for users who want to join a class?
Are there repititive commands, things, that can be automized?

--
Marten de Vries

P.S. Mijn reactie volgt, ik doe dat in een tweede mailtje als antwoord
hierop voor het overzicht.

Follow ups