kill9 team mailing list archive

Re: Cell Wars megbeszélés

Üdv!

Remélem mindenki megkapta sz előző levelemet, kérlek nyugtázzátok, hogy
működik-e rendesen a levlista.
Mostantól itt érhető majd el a Cell Wars kódja:
https://launchpad.net/cellwars/trunk. Kicsit szokni kell még ezt a Bazaart
de csak belejövük.
Gergő kérlek próbáld meg lehúzni az eddig feldobott cuccot, hogy lássuk
megy-e. (Eclipse plugin: http://bazaar-vcs.org/BzrEclipse, Launchpad SSH
key: https://help.launchpad.net/YourAccount/CreatingAnSSHKeyPair.)
Továbbá ajánlom figyelmetekbe a Bazaar dokumentációját (
http://doc.bazaar-vcs.org/latest/downloads/pdf-en/), érdekes lesz ezt
olvasgatni. :)

--
szantaii