kill9 team mailing list archive

Re: Cell Wars megbeszélés

nekem műxik

Date: Mon, 23 Nov 2009 17:17:00 +0100
From: szantaii@xxxxxxxxx
To: kill9@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [Kill9] Cell Wars megbeszélés

Üdv!

Remélem mindenki megkapta sz előző levelemet, kérlek nyugtázzátok, hogy működik-e rendesen a levlista.
Mostantól itt érhető majd el a Cell Wars kódja: https://launchpad.net/cellwars/trunk. Kicsit szokni kell még ezt a Bazaart de csak belejövük.

Gergő kérlek próbáld meg lehúzni az eddig feldobott cuccot, hogy lássuk megy-e. (Eclipse plugin: http://bazaar-vcs.org/BzrEclipse, Launchpad SSH key: https://help.launchpad.net/YourAccount/CreatingAnSSHKeyPair.)

Továbbá ajánlom figyelmetekbe a Bazaar dokumentációját (http://doc.bazaar-vcs.org/latest/downloads/pdf-en/), érdekes lesz ezt olvasgatni. :)