lp-l10n-eu team mailing list archive

Re: Fw: Transmission itzuli nahi dut

ar., 2010.eko urrren 26a 20:59(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:
Beno, ez dakit zer egin dudan Yahoo Mail demontre honekin, aurreko mezua amaitu
gabe bidali dut.

Transmission itzultzeko asmoa daukat. Beno, egia esan dagoeneko hasi  naiz.

https://translations.launchpad.net/transmission/trunk

Aplikazio hau itzultzeko Ubuntu Basque Translators taldean harpidetuta egon
behar da (ez dakit zergatik), Launchpad Basque Translators taldekoek ezin dute
zuzenean itzuli, bakarrik iradokizunak egin. Mezua zerrenda honetara bidali dut,
eta ez Ubuntu Basque Translators taldearenera, ez dudalako beste posta-zerrenda
batean izena eman nahi eta kide gehienak bi taldeetan daudelako.

Gero arte.

Aupa,

nik ere egia esan ez ditut ulertzen Launchpaden itzulpen batzuetarako dauden mugak. Eta oraindik ilogikoagoak dira gure bezalako itzulpen talde txikientzat... Ideia bikaina Transmission itzultzea...ez dut erabiltzen, baina Ubuntun hasieratik datorren bat izanda, uste nuen itzulita egongo zela.

Follow ups