lp-l10n-hr team mailing list archive

Re: Pozdrav svima

Pozdrav Tede Teddy,

Živ sam i zdrav, hvala na pitanju.

Sa prijevodima ti je kako gdje. Nekada dovršiš prijevod i on osvane za par dana u novom izdanju, kako mi se dogodilo sa "Open Shot"-om, iako sada vidim nekoliko tipfelera u prijevodu, ipak je otišao.
Takve se stvari događaju kada se na aplikaciji žestoko radi. Neke stoje.
Poslao sam prijevod za "Tuxmath", prije par godina i dobio odmah odgovor od voditelja projekta da prijevod ide odmah od slijedeće verzije (2.0.4. - tada je bila 2.0.3). Problem je što ta nova verzija još nije izišla. Ubuntu SSO sam potpuno preveo prije sigurno godinu dana i obavjestio voditelja. Ništa još...

Trenutno sam u gužvi, ali kada uhvatim vremena, uvijek nešto prevedem (i na transifex-u , elem - ima i tamo ogroman, a dobar projekt GNU Health, koji bih baš volio prevesti, ali mi je to trenutno preeeveliki zalogaj - nemam toliko vremena).

Ako si za - daj zahtjev za članstvo - ja ti odmah odobrim - i prevodi. Javi na listu šta radiš i pozovi ljude da ti pomognu. Vjerujem da će se odazvati svatko tko ima vremena i volje. Ja sam svakako van stroja još koji mjesec.

Za prevođenje dijelova Ubuntu izdanja je zadužen Hrvatski Ubuntu prevoditeljski tim - iako sam zatražio članstvo prije dosta godina, nikada nije odobreno.

Ova grupu sam osnovao, zatim je neko vrijeme mirovala, onda su došli Dino i Borna i pokrenuli grupu ponovo. Oni su također administratori (pozdrav dečkima). Zatim sam ja dovršio posao kasnije i uspio dobiti članstvo u Launchpad Translators grupi, te ova grupa postaje zadužena za hrvatske prijevode na Launchpadu.

To nam je otvorilo pristup mnogim (prije nedodijeljenim) prijevodima.

Drago mi je da se bilo tko uhvati posla. Ja sam neko vrijeme prevodio kao lud. Sada nemam vremena, ali to ne znači da neću više prevoditi.

Dakle: upadaj - prevodi - reci na čemu radiš, pa se možda netko pridruži.

Pozdrav,

Davor