lp-l10n-hr team mailing list archive

Ubuntu telefoni i tableti na hrvatskom

Svima jedan veeliki pozdrav !

Uskoro Ubuntu za telefone izlazi kao redovan dio Ubuntu ponude.

David Planella je pozvao sve da prevode Ubuntu pakete koji su dio Ubuntu-a za telefone ( http://davidplanella.org/make-ubuntu-speak-your-language/ ).

Paketi za prijevod
___________________

Unity i scopes

https://translations.launchpad.net/unity8
https://translations.launchpad.net/ubuntu/trusty/+sources/unity-scope-home

Indikatori

https://translations.launchpad.net/ubuntu/trusty/+source/indicator-bluetooth/+pots/indicator-bluetooth
https://translations.launchpad.net/ubuntu/trusty/+source/indicator-datetime/+pots/indicator-datetime/
https://translations.launchpad.net/ubuntu/trusty/+source/indicator-power/+pots/indicator-power/
https://translations.launchpad.net/ubuntu/trusty/+source/indicator-sound/+pots/indicator-sound/
https://translations.launchpad.net/indicator-network
https://translations.launchpad.net/indicator-location
https://translations.launchpad.net/ubuntu/trusty/+source/indicator-messages/+pots/indicator-messages/

Core i sistemske aplikacije

https://translations.launchpad.net/ubuntu-phone-coreapps
https://translations.launchpad.net/ubuntu-touch-preview
https://translations.launchpad.net/ubuntu-system-settings/trunk/+translations

Kako ćete primjetiti, nisu sve aplikacije pripremljene za prevođenje, ali one koje jesu bi zaista trebalo odraditi (od core i sistem aplikacija je za prevođenje spremno po 7-8 komada).

Samo da napomenem - za ovaj prijevod nije zadužena naša grupa (Launchpad Translators), već Ubuntu Translators, pa ćemo morati sačekati Sašu i ekipu, čak i nakon prevođenja, da pregledaju i odobre prijevode, što bi moglo potrajati.

Bez obzira na to, bilo bi to lijepo odraditi, prevesti, pa neka svatko radi svoje koliko stigne.

Ne znam koliko ću i ja uhvatiti vremena da radim na ovome, ali evo pozivam sve da, ukoliko imaju vremena, odrade poneki paket. Paketi su uglavnom mali : od dvadesetak do stotinjak slogova za prijevod. što kad se čovjek dobro zaleti, odradi nekoliko paketa u sat vremena.

Nema pritiska - ako uhvatite vremena --- odaberite si paket sa neprevedenim stringovima --- i raspalite, samo javite šta ste preveli da dojavim Saletu.

Svima šaljem lijepe pozdrave.

--
Davor Buday