openerp-dutch team mailing list archive

Re: Postcode / geolocatie integratie in OpenERP, iets om gezamenlijk te doen?

Deze verzameling van gegevens, want een DB kunnen we het niet noemen (dat zou gestructureerd moeten zijn) is echt helemaal niet bruikbaar. We hebben dit echt grondig onderzocht.

1 van onze klanten heeft hiermee vele tests 'gedraaid'. Welliswaar op eigen initiatief want wij hadden dit al eerder afgeraden. Echter iedere keer met een negatieve uitkomst.

We zijn op dit moment bezig met een het uitzoeken hoe we dit het best voor elkaar kunnen krijgen. Omgaan met  geo-data is ons inmiddels wel bekend. Maar nu nog een partij zoeken die dit kan kopppelen aan poscodes, straatnamen, huisnummers, enz

We hebben een project lopen wat echt op de graad nauwkeurig kan bepalen wat, waar is, maar...Het is nog niet af. Het enige probleem is dat we dit niet in OE realiseren. Het zal uiteindelijk wel worden gekoppeld maar ik verwacht dat we dit nog niet te kunnen realiseren in de eerst komende 3 a 4 maanden.

Zodra we meer weten zullen we het beschikbaar stellen.

Wel interessant dat anderen er ook mee bezig zijn.

---
 Vriendelijke groeten / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen,

        Mark van Deursen

        Neobis ICT Dienstverlening BV
        Prisma 100
        3364 DJ Sliedrecht