openerp-dutch team mailing list archive

Re: Postcode / geolocatie integratie in OpenERP, iets om gezamenlijk te doen?

On Tue 15-Jun-2010 23:36
"Mark van Deursen" <mark@xxxxxxxxx> wrote:

>Deze verzameling van gegevens, want een DB kunnen we het niet noemen
>(dat zou gestructureerd moeten zijn) is echt helemaal niet bruikbaar.
>We hebben dit echt grondig onderzocht.
>
>1 van onze klanten heeft hiermee vele tests 'gedraaid'. Welliswaar op
>eigen initiatief want wij hadden dit al eerder afgeraden. Echter
>iedere keer met een negatieve uitkomst.

Lag de nadruk bij jullie op de postcodes of op het geodata stuk? Ik kan
me voorstellen dat de geodata niet bruikbaar is voor nauwkeurige
positiebepaling.

Om welke redenen is het postcode-deel 'totaal niet bruikbaar'?

marcel

--
Marcel van der Boom  -- http://hsdev.com/mvdb.vcf
HS-Development BV    -- http://www.hsdev.com