openerp-dutch team mailing list archive

Re: Postcode / geolocatie integratie in OpenERP, iets om gezamenlijk te doen?

We hebben het voor zowel poscodes/straten en plaatsen proberen toe te passen als echt voor het toepassen van geodata.

We (onze klant i.s.m. met ons) hebben simpelweg kunnen concluderen dat dit geen goede informatie bron voor postcodes is.

Hierbij moet ik wel opmerken dat dit +/- 6 maanden geleden is. Het kan zo zijn dat het het in de tussentijd sterk verbetert is. Dat weet ik niet. Ik zie n.l. wel dat het actief project is.

---
 Vriendelijke groeten / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen,

        Mark van Deursen

        Neobis ICT Dienstverlening BV
        Prisma 100
        3364 DJ Sliedrecht