openerp-dutch team mailing list archive

l10n_nl: volgorde belastingrapportage

Hoi,

kennen jullie deze bug? Omdat het veld 'code' niet op elke belastingcode gedefinieerd is, is de volgorde van de belastingrapportage soms (toevallig) goed, en soms omgekeerd. Dezelfde database geeft bij ons op verschillende instanties (zelfde OpenERP-versie, en zelfde Postgresql databaseserver) verschillende resultaten.

https://bugs.launchpad.net/openobject-addons/+bug/731430

In de branch die ik met het bugrapport heb geassocieerd zijn de codes uit de naam gehaald en in het code-veld gezet. Met behulp van de nieuwe codes 'A' en 'B' wordt bepaalt dat de omzetrapportage boven de BTW-rapportage komt te staan. Volgens mij correspondeert dat met de volgorde op het belastingformulier zelf.

Zie revisie http://bazaar.launchpad.net/~openerp-community/openobject-addons/stefan-therp_lp731430/revision/4456

Voordat ik een merge-proposal ga indienen hoor ik graag of er nog opmerkingen zijn.

Groet,
Stefan.

--
Therp - Maatwerk in open ontwikkeling

Stefan Rijnhart - Ontwerp en implementatie

mail: stefan@xxxxxxxx
tel: +31 (0) 614478606
web: http://therp.nl

Follow ups