openerp-dutch team mailing list archive

Re: l10n_nl: volgorde belastingrapportage

Dag Stefan,

ik ben dit fenomeen nog niet tegen gekomen, maar geloof je direct :-)
Dat zou dan te maken moeten hebben met gevolgen van berekening parent_left en parent_right. Had jij een branch getrokken en merge proposal geplanned van/op versie 5 of 6 of beide?

Op versie 6 moet ook nog iets toegevoegd worden m.b.t. de nieuwe functionaliteit op p/l en balans rapportage. Tevens kunnen we nog fiscale posities toevoegen, die zitten er ook nog niet in. Maar dat kan ook nog op een later moment. Wellicht dat we dan rekeningschema en BTW uit elkaar moeten trekken om een beter overzicht te krijgen.

groet,
Jan