openerp-dutch team mailing list archive

Re: Beheer en doel van dit team

Dag Stefan,

De betreffende mensen zijn inmiddels toegevoegd. Het administratorschap en de doorsnede van de deelnemers houdt m.i. geen relatie met elkaar.

V.w.b. nieuwe administrators: het is in principe de bedoeling dat er twee administrators zijn. Na het zelf-geïnitieerde vertrek van Jan Verlaan is er dus ruimte voor een tweede. Ik hoor graag van de community wie zij daarvoor als aangewezen persoon zien.

Groet,
--
Pieter J. Kersten