openerp-i18n-arabic team mailing list archive

Re: Sudan and lunchpad (OpenERP)

 As far as I know SourceForg.net has banned Sudan Iran, Cuba, etc...  http://geek.net/terms-of-use#ProhibitedPersonsand anything starts with https://lunchpad.net does not open ??? so I assumed Sudan is banned.

My membership has finished anyway

From: omark@xxxxxxxxxxxxx
To: bashka00@xxxxxxxxxxx; openerp-arabic-team@xxxxxxxxxxxxxxxx
CC: openerp-i18n-arabic@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Subject: RE: [Openerp-i18n-arabic] Sudan and lunchpad (OpenERP)
Date: Sun, 1 Apr 2012 09:52:00 +0300

الاخ البشير، موقع لانشباد غير محظور وانما مشغول لكثرة عدد الزوار. انا فى الخرطوم وهذا الموقع يفتح فى احيان ولكن فى معظم الاحيان يكون مشغول. From: openerp-i18n-arabic-bounces+omark=omega-sdn.com@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx [mailto:openerp-i18n-arabic-bounces+omark=omega-sdn.com@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Bashier Abdul Karim