openteachermaintainers team mailing list archive

FW: overhoorprogramma

Beste Cas,

Voor de zomervakantie heb je ons een presentatie gegeven over een
overhoorprogramma dat jij met enkele vrienden gemaakt hebt. Dit leek mij
een erg gebruiksvriendelijk en nuttig programma en ik wil het graag aan
mijn mentorleerlingen introduceren. Maar wie kan hier nu beter over
vertellen dan jijzelf? Zou jij binnenkort een korte presentatie kunnen
geven over jouw programma in mijn mentorles? Ook de andere mentoren van
de eerste klas staan te trappelen om jou als spreker te reserveren dus
ik vraag het ook meteen namens hen. Ik weet niet of het goed uitkomt met
je rooster maar wellicht kunnen we daar in overleg met mevrouw Mooiman
afspraken over maken. Het gaat om de volgende lesuren:
Maandag het 6e uur in lokaal 5 (klas 1b, mentor Van Egeraat)
Maandag het 7e uur in lokaal 1 (klas 1c, mentor De Kleijn)
Woensdag het 7e uur in lokaal 21 (klas 1a, mentor Terpstra)
Vrijdag het 2e uur in lokaal 21 (klas 1d, mentor Van der Laan)

Het zou mooi zijn als het nog voor de herfstvakantie lukt. Komende week
is wellicht wat kort dag, die week erop lijkt me een mooi moment. Ik
hoor graag van je of het lukt!

Vriendelijke groeten,
Anouk de Kleijn