sikuli-driver team mailing list archive

[Question #151002]: (Swedish) Ingen information i felmeddelanden

A question was asked in a language (Swedish) spoken by
none of the registered Sikuli answer contacts.

https://answers.launchpad.net/sikuli/+question/151002

Hej,

Jag är ny på Sikuli och jag har lite svårt att få igång ett myLib

Jag har försökt enligt exemplen med:

# Load function library
myScriptPath = "C:\\SikuliLib\\myLib.sikuli"
if not myScriptPath in sys.path: sys.path.append(myScriptPath)
import myLib
# supposing myLib.sikuli contains a function "def myFunction():"

Sikuli stannar dock på import myLib och jag får felmeddelandet: "felmeddelande" ingen förklarande text vad som är fel

Tacksam för hjälp =)

--
You received this question notification because you are a member of
Sikuli Drivers, which is an answer contact for Sikuli.