Re: Hjælp til installation

"Helge Børven" wrote:

> Jeg var desværre forhindret for at være med på mødet i Malmø, og kunne
> derfor ikke få hjælp til installation af Linux. Jeg har selv prøvet, men
> det mislykkedes for mig. Jeg bor på Vestegnen (Vallensbæk/Albertslund).
> Er der en der vil være så flink/interesseret at du vil bruge den tid
> sammen med mig der er nødvendig for  at installere Linux 5.2?? Jeg har
> selv cd-en.
> Jeg har en ekstra harddisk på 810 mb som jeg tænkte jeg ville bruge til
> Linux. Jeg har også downloaded Corel wp8 til Linux, og vil gerne begynde
> [...]

Hvis du tager den med til det næste tirsdagsmøde er jeg sikker på
at der er nogle venlige sjæle, der vil hjælpe dig med installationen...

Det bedste er dog hvis du prøver selv og får hjælp her på listen -
linux kan godt være ret uoverskuelig til at starte med.

Servicepack SR12 for NT. Available at www.linux.org

--    Morten S. Nielsen    mailto:msn@xxxxxxxxxx
--
--  |   Linux - the choice of a GNU generation   |
--  |      Skaane Sjaelland Linux User Group     |