Re: En sjov historie, NOT!!!!

Thomas S. Iversen wrote:

> Nu er jeg sikkert way off, men er du blevet forelagt den mulighed, at
> chat ikke blot sender en connect, men en connect efterfulgt af et
> linieskift?

Egentlig er det ikke chat det gør dette, men chatscriptet som "man"
har lavet, dvs. ppp-opsætningsprogrammet.

Det sidste i chatsciptet skal være CONNECT og ikke andet. Derved kan man
få direkte PPP med chap eller pap som "login/passwd authentication".

Skriver man CONNECT "" så sendes et linieskift, det kan være praktisk
his man vil lave en "tekst login" med login/password.
Enkelte ISP'er kræver faktisk dette !

Nu skal man blot lære hvordan diverse ppp-opsætningsprogrammer
virker, og hvilke filer de laver :)

Det er egentlig grunden til at jeg foretrækker selv at lave
mine opsætningsfiler......

--
mvh Frank Damgaard
frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx | frank@xxxxxxx |fido  2:236/15.2