x11amp 0.9

Hej igen...

Er der andre end mig, der har problemer med at få installeret den nye
x11amp (0.9)???

Jeg har compilet og installeret glib-1.1.14 og tilsvarende version af
gtk samt version 1.9.2 af imlib - under compileringen får jeg ingen
fejlmeddelser, ej heller under compileringen af x11amp.

Men når jeg prøver at køre x11amp får jeg følgende fejlmeddelelse:

GLib-WARNING **: getpwuid_r(): failed due to: No such file or directory

Jeg *har* haft x11amp til at køre før på maskinen, men jeg blev nødt til
at reinstallere min LINUX, da jeg kom til at udføre en "rm -rf *" som
root...(jeg stod i "/", da jeg gjorde det...) - ret dumt! ;o)

Det lyder for mig som om, at der er tale om en eller anden config-fil
til GLib'et, der er forkert? Andre bud? :o)

/Mark

Follow ups