Re: x11amp 0.9

markh@xxxxxxxx wrote:

> Hej igen...
>
> Er der andre end mig, der har problemer med at få installeret den nye
> x11amp (0.9)???

Ja det er der!!!

Jeg kan ikke engang komme gennem configure. Her er hvad der sker:

checking for IceConnectionNumber in -lICE... (cached) yes
checking for gtk-config... (cached) /usr/bin/gtk-config
checking for GTK - version >= 1.1.12... yes
checking for imlib-config... (cached) no
checking for IMLIB - version >= 1.7... no
*** The imlib-config script installed by IMLIB could not be found
*** If IMLIB was installed in PREFIX, make sure PREFIX/bin is in
*** your path, or set the IMLIB_CONFIG environment variable to the
*** full path to imlib-config.
checking for sys/soundcard.h... (cached) yes
checking whether byte ordering is bigendian... (cached) no
creating ./config.status
creating Makefile
creating x11amp/Makefile
creating Output/Makefile
creating Output/OSS/Makefile
creating Input/Makefile
creating Input/wav/Makefile
creating Input/mpg123/Makefile
creating config.h
config.h is unchanged

Jeg har installeret gtk-1.1.15 og glib-1.1.15 samt imlib 1.9.2. Der er
tilsyneladende problemer med at finde imlib-config, selv om den ligger i
/usr/local/bin og den er inkluderet i PATH. Jeg har også prøvet at sætte
IMLIB_CONFIG variablen som der foreslåes men uden resultat. Jeg har grusomt
på fornemmelsen at der er gået fuldstændig selvsving i mine libraries,
selvom jeg har prøvet at rydde op i dem efter bedste evne. Håber der er
nogen der kan hjælpe....

mvh.
Tobias Rathje