Sv: Re: Manglende autorisation i samba?

>Hvis man har to pc'er der begge kører NT, og man kun kan logge ind
>på Samba med den ene, og man har pillet lidt ved den, og man kører
>med NT 4 sp3, så er der kun en mulighed tilbage:

Har installeret forfra, nu virker alt.
Jeg havde begge maskiner til at køre med password uden kryptering, men må
have lavet et eller andet på Linuxen som kun lukkede den ene maskine ind.

Har nu følgende ændringer i forhold til default i smb.conf

workgroup = WORKGROUP
server string = Alpha Server
hosts allow = 192.168.1. 127.
remote announce = 192.168.1.255
wins support = yes

Er der nogen der ved, om en NT Workstation kan bruges her?

domain controller = <NT-Domain-Controller-SMBName>

Skal den i givet fald have et fuldt IP navn?

Tak for hjælpen hidtil, selv om jeg altså valgte en mere radikal løsninge
(en rigtig Marianne: En med håndtasken :)

E. Sjørlund