Diald Problemet løst ... Flere opstod.

Hej SSLUG'er,

Mit tidligere diald problem er løst. Det drejede sig bare om at vi i scriptet skulle fortælle ppp hvilket username det skulle bruge (incl ayncmap 0).

Mne nu døjer jeg med et dumt timing problem.
Hvilken rækkefølge anbefales til opstart af hhv. diald og ipfwadm'ere (for at få routingen til at fungere)
Skal disse evt startes i samme åndedrag i rc hierakiet ?
Og hvis ikke er der da nogle timing ting som jeg skal tage hensyn til?

Det lader til at diald kommer pæt op og trille, mens min tidligere opsætning af ipfwadm lader til at gå itu! for at komme på benene igen skal alle ppp ting lukkes ned dvs. diald og hvad der måtte være aktivt af usernet sessioner hvorefter jeg kan starte ipfwadm op og derefter diald!

Nogle forslag ???

Hilsen

/Morten Hoff