Re: Linux eller ikke Linux...

> Det kan godt være at jeg har misforstået et eller andet... Men dette har
jeg
> altså ikke tid til. Hvis der er nogen der har et eller flere gode råd, vil
> jeg gerne prøve igen. Men jeg skal komme mig først...

Med lidt erfaring kan man fra en cd-rom installere (dog kun hvis man ikke er
kræsen med hvilke pakker der bliver smidt ind) på under 15 minutter, alt
incl.. (dvs. valg af partitioner, boot, skærm, grafikkort og netkort osv. så
alt virker).

Prøv evt. med en Mandrake 5.3 installation (hvis det ikke var det du
allerede prøvede)... det er forholdsvis let (efter min mening).

Asilidae

PS: Win98 tager 30 min. at smidde ind ;)