Re: Sv: [DEBAT,TEKNIK] Netikett för maillistan

----------
Fra: Lars-Ole Antonsen <lars-ole@xxxxxxxxxxxxx>
Til: sslug-teknik@xxxxxxxx
Emne: Re: [TEKNIK] Sv: [DEBAT,TEKNIK] Netikett för maillistan
Dato: 11. marts 1999 15:45

Lars-Ole Antonsen.

Jens Rohde.

Jesper Monsted.
> Jeg synes det ville være dumt at opdele i generelle newbie-spørgsmål og
> generelle hardcore-nørd-spørgsmål... der skal hellere oprettes grupper om
> specifikke emner såsom sslug-internet, sslug-programmering, el. lign.
> Hvis vi deler op i newbie og nørd vil en masse newbies misse nogle af de
> guldkort der falder på nørdlisten og en del af nørderne vil fravælge
> newbielisten og dermed mindske chancen for gode svar på denne.

To maader at reflektere over ovenstaaende emne.
Jesper Monsted svarer korrekt. Ingen tvivl om det.
Men, lad mig lige gentage det oprindelige debatspørgsmaal.

Vi modtager over 200 mails om dagen.
Og der bliver flere. Heldigvis.
Men, man faar daarlig samvittighed.
Når, man ikke kan overkomme at svare paa dem alle.
Nu, er der virkelig run paa.

Det var det oprindelige spørgsmaal.

Hilsen til alle linux-brugere, samt dem der har behov
for at profilere sig.

                          Lars-Ole Antonsen.

Jesper

| "We know where we want to go today!!" |
|    Go Linux! http://www.linux.org/    |
| Help us convince the US government to |
| allow strong cryptography...          |
| #2115           - www.distributed.net |

Follow ups