Manuel placering af netscape med enlightenment

enlightenment er ved at drive mig til vanvid for når jeg
åbner nye netscape vinduer bliver de automatisk placeret
lige oven på det første netscape vindue jeg startede.
Netscapes popup vinduer får jeg heller ikke lov at
placere. De placerer sig lige midt i netscape vinduet.

I e-conf, behaviour, Miscellaneous har jeg valgt
indstillingen "Place windows manually".
Det virker fint med alt andet en netscape, endda med emacs
som vistnok har nogle indbyggede window hints.

Hvad skal jeg gøre? Det er netscape-navigator-4.07-1 og
enlightenment-0.15.0-36 (den fra gnome-1.0.1).

Med fvwm2 virker det, også med netscape når jeg har:
Style "*" ActivePlacement, DumbPlacement  i .fvwm2rc

--
torben fjerdingstad        | linux-2.0.35/GNU/gnome-1.0.1
tfj@xxxxxxxxxxxxxxx        |