Kun adgang for anonymous FTP

Kan jeg lave en opsætning så FTP serveren logger alle på som
anonymous, uden at spørge om brugernavn?

I mit forsøg på at undgå at mine passwords bliver sniffet vil jeg helt
fjerne muligheden for at bruge plaintext passwords og har derfor slået
FTP fra - men jeg ville egentlig gerne stadig have anon FTP kørende,
uden at blive fristet til at klampe brugernavn og password ind.

Kan det evt. klares med en anden FTP server end den, der følger med en
standard RedHat?

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?

Follow ups