Re: DNS problem

On Sat, 10 Apr 1999, Jesper Monsted wrote:

> Ja! Stofanet bruger det og det virker af H* til... De kan desværre ikke
> finde ud af at slå NAT-halløj af DNS fra :(
>
> Hvis nogen har fundet ud af dette ville jeg _meget_ gerne vide hvordan!

Saa er det vel det der er problemet !

For noget tid siden spurgte jeg om et email problem til mobilix, hvor en
bestemt fejl opstod naar man sendte emails via vores router til mobilix.
Kan det mon ogsaa skyldes vores maerkelige router ??

     Henrik Morsing          Systemadministrator
     Terrasserne 18, 189     International Data Post
     2700 Brønshøj           www.idp.dk

     38 60 69 11 - 189       hem@xxxxxx
     mobil: 40 40 18 04      32 83 63 39
     morsing@xxxxxxx