Re: CD Writer

Dette virker for mig (2.2.3 + HP8100i (IDE)):

IDE_support = Y
SCSI_emulation = Y
SCSI_support = Y
SCSI_cdrom = M
SCSI_generic = Y

... endvidere har jeg følgende i /etc/lilo.conf:

append="hdb=ide-scsi"

(hdb erstattes med den position hvor din ide-brænder sidder (hda, hdb,
hdc eller hdd))

Jeg er ikke sikker på om _generic er nødvendig ..?!?!

Mvh.

Brisse

--
Automobile, n.: