Re: Forward address I DNS-server kofiguration... -Svar

Hej;

Så er det problemet - TeleDK SKAL sætte deres nameserver op til at spørge
din dns om zoneinfo og det er svært at få dem til. Jeg har selv forsøgt,
men det eneste de vil er at jeg skal betale kr. 1000 for at redeligere
domænet til mig selv.

/hha

PS: Hvordan ser et entry rent faktisk ud i /etc/named.conf (bind8) til et
slavedomæne ??

>>> H0.Domino."juri_j@xxxxxxxxxx@UNIBANK_EXT02@UNIBANK" 17-04-99 10.16 >>>
Hej Lasse!

Interessant. Se det vidste jeg ikke...

Men hvorfor opdateres de så ikke (slave-dns'erne). Jeg opdaterer
serienumrene
hver gang jeg opdaterer zonefilerne, så det er ikke der problemet ligger.
Men
du siger at slave-dns'erne skal vide hvem der er master...? Det er måske
der...

Men jeg har ikke adgang til den ene slave-dns der er (det er TeleDK's) :-(