Re: Forward address I DNS-server kofiguration... -Svar

HANSA@xxxxxxxxxx wrote:
> Så er det problemet - TeleDK SKAL sætte deres nameserver op til at spørge
> din dns om zoneinfo og det er svært at få dem til...

Nu er jeg kun lige ved at sætte min egen DNS op, så jeg er jo ikke expert, men
er det ikke til sådan et formaål man anvender en caching DNS?
Mener at huske nogle ældre sslug tråde om samme emne, hvor nogen skrev, at de
stoppede deres DNS, når de connectede til deres ISP.
Synes dog ikke det skulle være nødvendigt.
Prøv sslug's søgeskamine på DNS mv...
--
Mogens Valentin - monz@xxxxxxxxx - monz@xxxxxxx - http://www.danbbs.dk/~monz/
Web, Programming, Network, Security - Guides for Linux, Xwindows, Netscape...