SWAT vil ikke lukke mig ind.

Hej

Jeg har eksperienteret lidt med at bruge samba's SWAT tool til at konfigure
en ny filserver med. Jeg har ændret /etc/inetd.conf og HUP'et min inetd, og
SWAT starter også op når jeg prøver at kontakte den port jeg har bruger
(901), men jeg kan ikke få SWAT til at acceptere password'et. Jeg har
prøvet at angive option -a i inetd.conf og så kan jeg gå lige ind, men det kan
alle andre jo også!

Jeg har tidligere bruge SWAT på en anden maskine uden problemer, og jeg har
sammenlignet opsætningen af SAMBA (og SWAT) dog uden held. Findes der
en der ved hvordan SWAT validere passwords, og hvad den skal bruge for at
gøre det?

Med venlig hilsen

/Lars

Follow ups