Re: SWAT vil ikke lukke mig ind.

Lars Kirkeskov Pedersen <sslug-mail@xxxxxxxxxxxxx> skrev:

> Jeg har tidligere bruge SWAT på en anden maskine uden problemer, og jeg har
> sammenlignet opsætningen af SAMBA (og SWAT) dog uden held. Findes der
> en der ved hvordan SWAT validere passwords, og hvad den skal bruge for at
> gøre det?

Der er fyldestgørende svar i SSLUGs mail arkiv.

Check at du har filen /etc/pam.d/samba, med indholdet

auth	required	/lib/security/pam_pwdb.so nullok shadow
account	required	/lib/security/pam_pwdb.so

Der var en anden mulig fejlkilde, men den har jeg glemt...

--
Regards, Anders                         If a Microsoft product
(address is valid)                      fails, who do you sue?