Re: ADSL - hvad gør vi?

Daniel Stjernholm Andersen wrote:
> Jeg synes næsten, jeg lagde det explicit i, at jeg ikke får ADSL foreløbig
> :). Men sådan er det jo nu engang at bo på bøhlandet, og de forsøg der har
> været på at lave noget billigt fastnet, er blevet sablet ned af Tele
> Danmark, som i stor stil har underbudt lokale leverandører for at få
> "ordren", med lovninger om IP på centralen her i byen i 1999 osv. Og så
> viser det sig bagefter, at der alligevel ikke er planer om at lægge IP på
> den... sørgeligt!

Disse metoder ligner til forveksling noget, jeg ofte har set før... men
det var i en skolegård, hvor elever fra 3. klasse ikke havde den helt
store chance mod dem fra 5. Det er sgu for barnligt, at man ikke kan
konkurrere på kvalitet i stedet for magt.

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.