Re: dns problemer

hejsa

Sådan fungerer DNS master og slave DNS ikke.
Master og slave er ene og alene noget man bruger for man kun behøver at
indtaste hvert domain 1 sted.

Hvis den første DNS i din resolv fil fungerer og returnerer at domænet
ikke findes - SÅ FINDES DOMÆNET IKKE (ved det normale dns system)
Dermed spørges den anden DNS kun såfrem den første ikke virker...

Det er altså ikke sådan at hvis den første ikke finder domænet,
så prøves den næste.

Prøv at fortæl hvad det er du vil så kan jeg / vi bedre råde dig om
hvad der er smartest.

/Lasse