Re: dns problemer

Hej.

Den første mail var måske også lidt dumt formuleret, så jeg prøver lige igen.
Jeg har en server stående her, som er dns, proxy, www og ftp-server. www og ftp
bruges til Intranet.
Så har jeg en server stående i København som har en fast forbindelse til
serveren her. På denne server har jeg spejlet ftp og www filerne og disse
services er kørende. Derfor skal de når de kalder hosten www eller ftp resolve
en anden ip end de skal her, men de skal stadig kunne anvende Internettet gennem
proxy-serveren og er derfor nødt til at kunne spørge dns'en her også.

 Den lør,
24 apr 1999 skrev du: > hejsa >  > Sådan fungerer DNS master og slave DNS ikke.
> Master og slave er ene og alene noget man bruger for man kun behøver at >
indtaste hvert domain 1 sted.