Re: Sendmail videresender (ikke) del af domænets post

From: Allan Jacobsen <allan@xxxxxxxx>
Sent: 18. maj 1999 17:28
Subject: Re: [TEKNIK] Sendmail videresender (ikke) del af domænets post

> OK, så er det lige før jeg giver op.

Det må du endelig ikke, før jeg har fået løst det tåbelige problem:-) [Er jeg
virkelig den eneste, med den her kombination].

> Det er godt nok
> ikke pænt men du kunne evt. bruge noget lign:
> abc: acb@ipadresse-på-image-mailserver
> Det duer selvfølgelig ikke hvis image ændrer ipen på
> mailserveren, men eller er jeg løbet tør for gode ideer.

Jeg har prøvet med en ip-adresse idag. Det ser ud til at fungere på min side,
men jeg har ikke kunnet gætte mig frem til det rigtige ip-nummer- ihvertfal
kommer mail'ene tilbage med ukendt modtager.

mvh...
Morten Christensen