Deling af mailbox mellem Windows NS og Linux NS

Jeg deler min tid ca. 50-50 mellem brug fa Linux og NT, da jeg bla.
lever af at skrive programmer i MS Access (ugh!), og artikler der skla
leveres i Word-format. Jeg har altid en browser liggende i baggrunden,
så jeg kan læse de mails der dumper ind i løbet af dagen, og søge
information om det jeg arbejder med for tiden. Problemet er så, at jeg
er endt med at have *to* mailbokse - en på hvert OS. Det kan
selvfølgelig gøre livet lidt besværligt, da jeg tit ender med at have
linux-relateret mail i min NT boks og vise versa.

Kan det lade sig gøre at dele en mailbox mellem de to systemer, og i så
fald, hvad er den nemmeste måde at gøre det på?

Anders
--
Anders Sewerin Johansen, Jagtvej 109, 3tv, 2200 Kbh. N, tlf. +45
35836565

Follow ups