Re: Char-module-4 m/logs og andre problemer (læs boot.msg i denne mail)

In <000101bebd69$fcac0420$30f8fea9@asterix> "John Poulsen" <jvp@xxxxxx> writes:

>Jeg har instillet mine serielporte til følgende:
>COM1: 3F8H - IRQ 4
>COM2: 2F8H - IRQ 3
>I virus 98, er der ingen problemer, men følgende logfiler giver dette:
>Faillog:
>  tty2        y¹p7
>Warn:
>Invalid password for  `unknown´ on `tty1´

Jeg forstår ikke helt, hvad det er du spørger om. Dine
serielle porte har ikke noget med de to fejlede logins
at gøre - tty1 og tty2 er hhv. den første og den anden
virtuelle konsol, ikke en seriel port (så skulle det
være ttyS0 og ttyS1).

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<storner@xxxxxxxx> |  who try to create foolproof software and the