Re: mythtv p? ASRock ION med Anysee E30 Combo+

On Thu, May 06, 2010 at 08:48:54PM +0200, Frank Damgaard wrote:

> ...snip...
>

> Hvorfor bruges ikke den EPG der sendes ud over DVB-T,
> der sendes faktisk 7 dages EPG p? de fleste kanaler?

det har jeg pr?vet men scanning finder ingen kanaler. Det DVB-T med
antenne mod Hedensted senderen.

> det bruger min linux VDR box, og det fungerer fint
> p? DVB-T og DVB-S.

Hvilket land v?lger du n?r der skal skannes - DK er ikke imellem.

> Dette EPG-formatet er standardiseret og ?ndrer sig ikke,
> hvilket man ikke kan sige om diverse hjemmesider.

Det vil v?re fint med mig - og 7 dage er fuldt tilstr?kkeligt.

> Men Karsten har m?ske kabel-tv fra YouSee (DVB-C) ?

Nej - enten DVB-T eller IPTV fra DB.

> Alternativ m?ske abonnere p? ontv.dk's xmltv download?
> jeg ved dog ikke om den er kompatibel med mythtv.
> http://ontv.dk/xmltv

Karsten

Karsten Bolding                    Bolding & Burchard ApS
Strandgyden 25                     Phone: +45 64422058
DK-5466 Asperup                    Fax:   +45 64422068
Denmark                            Email: karsten@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

http://www.findvej.dk/Strandgyden25,5466,11,3

Q: What is irony?
A: Almost the same as goldy and bronzy - just made of iron ...