Kernen? Jeg gir' op!

Hello Sslug.
Efter adskillige ( >20 ) forsøg opgiver jeg nu at finde ud af hvordan man omkonfigurer kernen. Jeg MÅ have hjælp.
Er der en der gider i meget detaljeret udgave fortælle hvordan men omkonfígurer kernen.
Jeg kører RH 6.0 .
Mit forslag er .:

cd /usr/src/linux
make xconfig
make dep
make clean
make bzlilo
rm -rf /lib/modules/2.2.5-15
make modules
make modules_install

Jeg har også lige nogle spørgsmål..:
Den viste instilling første gang man starter xconfig Er det maskinens aktuelle kerne eller en standart?
Skal man evt. kopiere eller flytte filer efter man har omkonfiguret kernen?
Ved kørsel af uname -a vises bla. en dato og en tid. Er det aktuelle kerne's konfiguringstidspunkt eller hva'

Håber en gider komme med en meget detaljeret anvisning da jeg er lidt fatsvag :-)

CU Søren

Follow ups